« Dolphins tied with Packers heading to third quarter | Main | Overtime: Dolphins and Packers tied at 20 »

Dolphins lead Packers, 13-10 to start fourth quarter

GREEN BAY -- This one will come down to the final period.

I suppose that is better than getting blown out. But the Dolphins dominated the third quarter and still couldn't take more than a three-point lead in the stanza.

They moved the ball relatively well on their two possessions. They got an interception from Jason Allen. And still they lead only 13-10.

Join me in the comments section to finish off the live blog. 

TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://www.typepad.com/services/trackback/6a00d83451b26169e20133f5244859970b

Listed below are links to weblogs that reference Dolphins lead Packers, 13-10 to start fourth quarter:

Comments

Feed You can follow this conversation by subscribing to the comment feed for this post.

We can turn the lights out with a stop. But I'm sure this bunch(Dolphins) will find a way to keep us on edge all the way to the final seconds.

why do they test my heart each week?

British guy : Its squeeeky bump time...really

Wow! I can't believe Green Bay wasted all that clock before the 2-minute warning. They could have saved themselves a timeout and worked against a gassed defensive front before the warning.

Now, if we hold, Green Bay has to burn all three timeouts without giving up a 1st down to get the ball back.

like i said. Slant

wow!

jennings was wide open

WTF WTF WTF WTF WTF

Here we go again!

absolutely no blitz....unreal!!!!

Again the Fish can't protect the middle of the field. Just pathetic.

We gave Rodgers all day on 4th down.

Pathetic.

where is the hold. wake was tackled

Why get 7 yards when you can get 20-where's our timeouts now

damnit!!!!

hope we get the ball in OT!!!

oh COME ON!!! Rodgers runs it to the two????

that was last year tortured troll..he can rush if not blocked so yeah maybe he will get a couple with your jets

why does davis give jennings so much god damn room?

get up on the line and check him

lkaewjr;lkaewjr;lkawej;rlawejr

Great D - pass def sucks - where was the rush?!?

You are a moron if you think JT still can't rush the passer. He had 7 sacks last year for the team you supposedly follow along with THREE forced fumbles. Since you are a fish fan I assume you are aware that he did not play a lot of downs last year. He has 3 sacks this year and one forced fumble again in limited playing time. He would have helped the Dolphins, as a compliment to Wake.

This is something that the NY Jets understand. They know how to evaluate and build a team. The Dolphins clearly do not. So again, thanks for JT.

lets go d

Can we hold 'em like we did the Vikes?

FISH SUCK!!!!!!

we have to earn everything but give everything away..

Rodgers almost fumbled.

Well I almost fell sorry for you guys. Having to watch this crap week in and week out knowing that they will find a way to CHOKE must be hard.

2-14 COMING UP!

who did we draft instead of Rodgers?

a c()nt hair short, come on d

HERE COMES THE BIG CHOKE!!!

coin toss

OT coming?

Hold 'em>>> pleeeasssse???

you know better anyone Tortured about choking ...in many ways....and the only way JT will make a diff is if hes unblocked in the jets blitz scheme...

This is it fellas!

Q Back bootleg coming.

4TH AND CHOKE CHOKE COMING UP!!!

2nd down good

3rd down good

4th down OMG

They're going to throw on 4th.

Yeah, we're playing for OT

this is gonna be a TE pass

watch the Old matt schaub qb scramble!!!1

If we were in Houston, I'd know what they'd be trying.

that umpire was an idiot...

he was calling timeout for 5 seconds...

I don't think I can watch!

DONT HAVE IT IN THEM..... LOOK AT THE 4TH AND 7 THEY BLEW!!!

I guess it is Houston.

Or sneak.

OT

fing pathetic

You called it Angry Elf.

Ugh. Bleah. Pfffbbbttt.

you called it Chase..

shades of matt schaub

OT here we come, saw the qb sneak the whole damn way, apperently they didnt!!!

WHAT DID I TELL YOU GB WINS THE THE TOSS THEN THE GAME....... FISH SUCK!!!!!!!! 2-14 SEASON I'M DONE WITH THE LOSERS

you can look up now tortu...time to blog jackass

WTF WAS DANSBY DOING?????

Do we have a coach?

Yeremiah was talking with his neighber. Preschool.

Dansby moved + Rodgers scores-Unbeleivable-Of course no one in the middle of the line

That was a hell of a play by Rodgers. Sucks, but he took advantage of confusion on the D. Dumbasses.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »

The comments to this entry are closed.