« Live blog of Dolphins vs. Bengals here | Main | Dolphins lead Bengals 7-6 going to third quarter »

Bengals lead Dolphins 6-0 going to second quarter

CINCINNATI -- The Dolphins have played terrible so far.

They've committed two turnovers. They've missed tackles. They have been their own worst enemy.

And yet they only trail 6-0. Consider that a blessing because it could be much worse.

We'll see if the team can turn things around. The live blog continues in the comments section below. Join me there.

Comments

Feed You can follow this conversation by subscribing to the comment feed for this post.

SMELLED BLOOD I TOLD YA!!! convert!!!!

Go Phins!!!!

Yeah, if we recovered it, they decide it was incomplete

jusrtb review you cheating gumps

He fumbles standing!

If that was a pass that would've been ruled incomplete! He didn't have possession!

But karmas a beatch!

Keep fumbling Cindy!

48 go go


Nice play by Misi causing the TO.

flpd
i have not seen irland play on play he has nothing to do with play calling or a turnover so how am i wrong dumbazz

Hard yards..

Koa Misi with a game changing forced fumble.

he never regained full possession of the ball wtf!!
we are not catching any breaks so far this season atall from the officials, hopefully it will even itself up. If we can stop them on this drive we lok for another score.

if we don't get this turnover i will go mad!!!!!!

did anybody see the cincy player headbutt 1 of our defenders?? thats not allowed and the official was right there.

Reggie's gotta quit trying to cut it outside. Losing a lot of yards doing that the past 2 weeks.

gotta go for it!

GO FOR IT

Where is miller?

Great play by Misi. He's come a 1000 miles this year.

Damn...I'm rethinking my position on Ireland!!!

Go for it?

Go For It!

Bad spot

Our o-line's run blocking today is awful...Just freakin'awful...God I hope we don't re-sign Jake Long...

Ronnie Brown = way better than Daniel Thomas

Bush REALLY hurt.

Javorski Lane time?

No question. You go for it here.

Buz kill. Why not go for it? No guts no glory

Booooooo

fins need to give it to lane

You gotta go, especially with carpenter in a slump.
PLEASE.
Lane?

Bad spot by tefs

B/S Spot!

Lane made it, but they'll hose us

Horrible spot.

That was close

back to back HORRIBLE spots!!!!

Horrible spot.

Can't get a foot?

Horrible spot though. Horrible.

Bad spot

Very disappointing the inability to convert that on two runs.

Unbelievable...Can't get a lousy yard...With our 400 pound FB... This o-line sucks...

In looking at the replay, he did not get it.

Cmon d

Lane made a 1/2 yard at least before being pushed back.
We should have challenged that spot.

Not trusting the left side

LOOK AT THE PUSH THAT POUNCEY GETS. SOOO IDIOTIC AND IGNORANT TO JUST NOT DO A QB SNEAK LIKE 99% OF THE OTHER TEAMS WOULD HAVE DONE

Still no excuse for the d not to hold!

Highest paid o line in the league can't get inches!!!

Very cautious play calling there. Seemed like a good place to take a shot

GLAD TO SEE WE USE OUR ATHLETIC QB

At least we did t play it safe

Spiked the ball, that should be a flag..

Armando, I was looking at Jonathan Martin on that 4th and 1 play...He tackled air...Never hit ANYONE in front of him...

This ref 65 is a b! ch he must have something against us just terrible I'd take the replacement refs over him

Let Tannehill throw the ball godly

Our play calling is still terrible

Holding. Ca t wi. Playing reds and bungels

Lord what is with the refs??? Holding Misi missed

Mando...call me.

BS...he was out...just 1 foot in, I think.
Challenge it...or if it's at the 2 minute mark, officials can challenge

it'll be a victory of sorts if half ends 7-6

Refs are clearly being paid off in this game

WHERE IS THE FLAG ON THAT HOLD!!! OMG! THIS IS RIDICUELOUS!!!

« 1 2 3 4 5 6 7 »

The comments to this entry are closed.